Servicedesk

IN-geregeld biedt jouw organisatie een complete gekwalificeerde Servicedesk (ITIL). Bij de Servicedesk kan je terecht met al jouw technische vragen en/of problemen.

Specificaties:

  • Standaard bereikbaar tussen 8:00 en 18:00 uur  
  • Registratie in ons ticketsysteem
  • Eigen direct nummer voor snelle bereikbaarheid van de Servicedesk
  • Heldere rapportages voor inzicht en analyses van jouw incidenten

Service Level Agreement (SLA)

In een met u afgestemde SLA wordt beschreven welke delen van jouw beheer of infrastructuur worden toevertrouwd aan IN-geregeld en wat de verwachtingen wederzijds hierin zijn.

Ondersteuning op afstand

IN-geregeld levert vanuit onze servicedesk eveneens remote ondersteuning voor alle vraagstukken. Onze beheerders en specialisten zijn bereikbaar om op afstand ondersteuning te bieden.

kennismaken?

Wil je een meer weten over IN-geregeld? Vul onderstaand formulier in en wij nemen spoedig contact met je op.