Vrijdag 9 november 2018, Amsterdam
Break Out Lunch: Digital Experience Platform
Tijdens deze break out sessie vertellen we je waarom een Digital Experience Platform jou kan helpen om data uit de organisatie beschikbaar te maken voor de eindklant. We presenteren je de mogelijkheden van AI, Selfservice en Data Ontsluiting om in te zetten voor een optimale Customer Experience.
Een goede Customer Experience ontstaat door het digitaliseren van de customer journey van eindklanten. Daarnaast is het essentieel om relevante data uit onderliggende systemen aan eindgebruikers te kunnen tonen via een integrated frontend. Door dit te doen onstaat er voor de (eind)klant een frictieloze ervaring waarbij hij relevante data uit verborgen applicaties op een gebruiksvriendelijke manier beschikbaar krijgt. Het ontsluiten van deze data is snel mogelijk te maken doordat het Digital Experience Platform een snelle time-to-market kent.
Een kennissessie voor de digitale leiders van vandaag en de besluitvormers van morgen.
Programma
12.00 uur - Welkomswoord
12.15 uur - Hugo van Els: Optimale klantinteractie met een MIJN-omgeving
12.45 uur - Lunch
13.15 uur - Eduardo Lundgren: Digitale Transformatie naar de Cloud
14.00 uur - Afsluitend drankje
Restaurant Bolenius
De Break Out Lunch vindt plaats in Restaurant Bolenius. Restaurant Bolenius is gelegen tussen de kantoorgebouwen en architectonische woontorens op de Amsterdamse Zuid-As. Eigenaren Luc Kusters (chef-kok) en Xavier Giesen (gastheer) omschrijven de keuken van Bolenius als ‘Nieuw Amsterdams’. Het restaurant werd eerder door We’re Smart World uitgeroepen tot één van de 25 beste groenterestaurants ter wereld. Sinds een jaar hebben ze een Michelinster.
Wij willen je graag wijzen op ons Privacy Statement. Meer weten? Het Privacystatement van Finalist vind je hier.