Finalist en Onetomarket tekenen samenwerkingsverband

7 maart 2017
JohannesMaasNickMulder
 

ICT-dienstverlener Finalist en online-marketingbureau Onetomarket gaan intensief samenwerken, zo hebben beide bedrijven gezamenlijk bekendgemaakt. De samenwerking is zo ingericht dat er een one-stop-shop is ontstaan waar opdrachtgevers niet alleen hun online-omgeving kunnen laten bouwen, maar ook hun marketingstrategie voor die omgeving kunnen laten uittekenen en uitvoeren.

De aanleiding voor de samenwerking was de geregeld terugkerende vraag van de opdrachtgevers van zowel Finalist als Onetomarket naar een complete dienstverlening. Er bleek in de markt steeds meer behoefte aan een partij die het complete online-traject kon afhandelen, en die zowel in de ‘bouwfase’ als in de online marketing- en verkoopfase de juiste expertise heeft.

Onetomarket, gevestigd in Arnhem, staat er niet alleen om bekend het rendement van de online-marketingstrategie van haar klanten inzichtelijk te maken, maar ook de opportunities die daaruit voortvloeien te gelde te maken. Met de input van Finalist kan Onetomarket haar klanten een echt totaalpakket aan diensten bieden. Nick Mulder, algemeen directeur bij Onetomarket: "De samenwerking met Finalist zorgt ervoor dat we nu ook de online marketingstrategie van hoogwaardige en complexe online-omgevingen compleet kunnen verzorgen en uitvoeren. Een behoefte die bij steeds meer klanten duidelijk begon te worden.”

Andersom levert de samenwerking ook Finalist een breder dienstenpakket op. Finalist levert diensten voor de optimale verbinding tussen mens en IT, voornamelijk in de zorg- en onderwijssector. Johannes Maas, directeur Innovatie bij Finalist: "Onze opdrachtgevers krijgen door de samenwerking met Onetomarket een breder instrumentarium van online diensten tot hun beschikking, waarmee ze beter en gerichter resultaat kunnen boeken. Gezamenlijk optimaliseren  wij de customer journey voor opdrachtgevers in onderwijs en zorg. Wij helpen hen hun studenten, docenten, patiënten, cliënten en zorgverleners met de grootst mogelijke zekerheid en met de meest relevante content te bereiken en te bedienen.”