Hippo CMS in de Magic Quadrant van Gartner

31 juli 2015

Als Gold Partner van Hippo feliciteren wij Hippo met de opname van Hippo CMS in de 2015 Gartner Magic Quadrant voor Web Content Management. Hippo CMS is de enige toevoeging dit jaar en tevens het enige open source Java CMS in de Magic Quadrant. 

De opname van Hippo CMS in de Magic Quadrant onderschrijft ons vertrouwen in de mogelijkheden van dit Java content management system en sterkt ons in onze overtuigingen over de potentie van de open source-technologie van Hippo om niet alleen direct meerwaarde te bieden, maar ook om tegemoet te komen aan de complexe behoeften van zakelijke klanten. Wij geloven dat de focus van Hippo op omnichannel-personalisering en datagestuurde contentperformance de basis vormt voor unieke op de gebruiker toegespitste ervaringen voor zowel onbekende bezoekers als terugkerende klanten.

Onze eigen focus ligt op verbinden van de doelgroepen binnen zorg en onderwijs, en wij onderschrijven dan ook de visie van Hippo op het gebied van omnichannel-personalisering en datagestuurde contentperformance. Wij waren bijzonder enthousiast over de release van Hippo CMS 10, waarbij het Content Performance Platform van Hippo werd geïntroduceerd voor het meten van de effectiviteit van content voor het behalen van zakelijke doelstdoellingen voor verschillende soorten publiek. Hippo CMS 10 heeft de manier waarop WCMS wordt gebruikt als intelligente marketingtechnologiesoftware voor het optimaliseren en personaliseren van de koopcyclus radicaal veranderd, van begin tot einde.

De opname van Hippo CMS in de Gartner Magic Quadrant is de meest recent bereikte mijlpaal voor Hippo de afgelopen zes maanden. Hippo heeft onlangs recordwinsten en -groei gemeld in Noord Amerika, en is door Computable genomineerd als Software Vendor of the Year (Softwareaanbieder van het jaar). Begin dit jaar behaalde Hippo het niveau Select Partner van EMC Technology Connect

Wilt u het rapport lezen? Klik dan hier, vul uw gegevens in en lees het rapport!
______________________________________________________________
Gartner spreekt geen steun uit voor enige leveranciers, producten of diensten die in zijn onderzoekspublicaties zijn afgebeeld, en adviseert gebruikers van technologie niet om alleen leveranciers met de hoogste scores te selecteren. Onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en moeten niet als feitelijke beweringen worden beschouwd. Gartner geeft geen enkele garantie, explicitiet noch impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, inclusief garanties inzake verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.