Onze klanten zijn tevreden!

12 januari 2018

Met trots presenteren wij de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek dat eind 2017 is gehouden onder onze bestaande klanten. Hoe beoordelen zij de presentaties van Finalist?

Als onze bestaande klanten is gevraagd om Finalist te beoordelen op 4 verschillende niveaus: algemeen, kennis, dienstverlening en imago & identiteit. Onze dank is wederom groot voor de grote deelname aan het onderzoek.

Finalist hecht veel waarde aan haar opdrachtgevers. Alleen met hen hulp kan Finalist toetsen hoe tevreden de klanten zijn en de organisatie hier actief op aanpassen. Het doel van dit onderzoek is dan ook een beeld te vormen van de beleving en/of ervaring van onze opdrachtgevers met betrekking tot de aangeboden diensten. Zo werken we jaarlijks aan een structurele verbetering van de klant- en servicegerichtheid van Finalist.

Wil je de resultaten weten uit het klanttevredenheidsonderzoek? Bekijk dan snel de infographic!