
Business & IT Consultancy
ICT advies en consultancy op een rij:
Advies nodig?
In context van de eindgebruiker
Strategievorming en verandermanagement vragen om groot te kunnen denken, richting te kiezen en bij te sturen op basis van voortschrijdend inzicht. Geen visioenen of dikke rapporten, maar een praktisch proces van (digitale) strategie tot uitwerking. Gericht op innovatie en groei. Onze strategische blik is breder dan marktpotentieel alleen: we maken onze keuzes altijd in de context van de gebruikersbehoefte. De techniek volgt de menselijke behoefte en de doelstelling van de organisatie.
Advies en implementatiekracht
Concreet bieden wij advies en implementatiekracht gericht op het verkrijgen van inzicht in huidige en toekomstige online businessmodellen, het optimaal bereiken en faciliteren van online doelgroepen en de hiervoor benodigde proces- en IT-architectuur. Hierbij werken we altijd vanuit de driehoek 'business - technology – design' waarbij we op zoek gaan naar de verbinding tussen deze drie elementen. Om tot de juiste oplossingen te komen hanteren wij de Design Thinking methodiek.
Mensgerichte aanpak
Elk traject begint met onze bewezen aanpak ‘Mensgericht ontwerpen’. We volgen de fasen in ons model, waarbij we aandacht geven aan de doelstellingen, de werkprocessen, de governance, de implementatie, de adoptie en het gebruikersgemak van online applicaties. Wij geloven dat het succesvol toepassen van technologie in grote mate afhangt van deze thema's. Daarbij speelt de veranderkracht van een organisatie een cruciale rol. Onze flexibel in te zetten adviesmodules die je hieronder aantreft, zijn erop gericht elke organisatie te ondersteunen in het veranderproces dat voortkomt uit technologische ontwikkeling en innovatie.
Deze organisaties gingen je voor
-
Corporate onderwijs website voor Universiteit Maastricht
Corporate onderwijswebsite
-
Corporate Zorg Website voor 's Heeren Loo
Corporate zorgwebsite
-
Corporate Website voor Amsterdam Museum
Corporate website
-
Een nieuw systeem voor Vluchtelingen Werk Nederland
VluchtelingenVolg Systeem
-
Serviceportaal voor alle klanten Jaarbeurs Utrecht
Serviceportaal
Wat zeggen onze klanten
Frankvan Wessels
Delta LloydDelta Lloyd Groep heeft ingezet op verder digitalisering. De focus ligt daarbij op het voldoen aan digitale klantbehoefte, het realiseren van digitale groeipaden en het verlagen van de ketenkosten. Deze digitale interactie verloopt voor klanten via alle digitale kanalen, zoals de website, de mijn omgeving, en apps.Hugovan Els
EurocrossFinalist heeft onze visie, onze werkwijze en hoe wij met onze klanten en opdrachtgevers omgaan, uitstekend begrepen en een mooie oplossing neergezet. ‘Mijn Eurocross’ wordt zeer positief ontvangen door onze opdrachtgevers. Zoiets bereik je niet zomaar: dit vraagt om veilige en stabiele technologie, goed denkwerk over de oplossing en een hechte samenwerking tussen Eurocross, onze opdrachtgevers en Finalist.
of bel ons:
088 217 0800