Onderhoud & Beheer

Professioneel beheer van uw applicaties.

Uw applicatie is net in gebruik genomen. Uw gebruikers hebben vragen of constateren onvolkomenheden. Ook voortschrijdend inzicht kan vragen om kleine aanpassingen en verbeteringen in de tijd. Beheer en onderhoud voeren we uit als dienst: IN-gebruik. IN-gebruik verlengt de levensduur van uw applicatie, dankzij professioneel beheer in de vorm van technisch applicatie-, probleem-, incident- en wijzigingsbeheer én een proactief serviceteam.

Bij IN-gebruik krijgt u een heldere Service Level Agreement (SLA). Daarnaast kunt u een beheerbudget afnemen voor het preventief en adaptief onderhoud. Met onze standaard gegarandeerde responstijden bent u verzekerd van een snelle reactie bij calamiteiten. Naast onderhoud en beheer verzorgen wij ook trainingen voor gebruikers of inwerkprogramma’s voor uw nieuwe collega’s.

Specificaties IN-gebruik

- Duidelijke intake- en auditprocedure voor applicaties van derden;
- Nederlandstalige specialisten- en een serviceteam op één van onze locaties in Nederland;
- ISO gecertificeerde serviceorganisatie;
- Keuze uit meerdere SLA’s;
- Direct toegang tot specialisten met kennis van uw applicatie;
- Borging van code, documentatie en data;
- Periodiek doorvoeren technische upgrades en patches;
- Telefonisch bereikbare helpdesk en online servicesysteem;
- Gegarandeerde oplostijden;
- Inzage in geplande en uitgevoerde activiteiten.

Kosten

De maandelijkse kosten voor IN-gebruik worden geschat op basis van het functioneel ontwerp of een intake door experts van Finalist. Duidelijk gespecificeerde SLA met vast kostenpatroon en op maat vastgesteld onderhoudsbudget.

Kennismaken?