Klantportaal

Het digitale klantportaal is een beveiligde online omgeving die toegang geeft tot klant gerelateerde informatie.

Waarom een klantportaal?

Een klantportaal maakt het opdrachtgever en klant makkelijk om snel en direct met elkaar te communiceren. Met een klantportaal krijgen klanten en hun verwanten zelf de regie over het eigen dossier. Hierdoor kunnen zij direct online een afspraak maken of contact opnemen met een specialist. Andersom kunnen specialisten direct antwoord geven op inhoudelijke vragen van klanten.

Informatie ontsluiten

Bepaalde processen lenen zich uitstekend voor een online afhandeling via een klantportaal. Wij denken graag met je mee over deze en andere mogelijkheden, net als de inrichting en implementatie ervan. Centraal staat daarin het ontsluiten van klantgegevens vanuit diverse bronnen. 

Wil je het online contact tussen specialist en klant verbeteren? Of wil je eens verder praten over de mogelijkheden van een klantportaal? Neem gerust contact met ons op.

Klantportaal praktijkcases

  • Mijn Eurocross voor snel inzicht en actuele informatie

    Eurocross biedt als alarmcentrale hulp aan mensen op het moment dat het er echt toe doet, waar ook ter wereld. Dit doen zij voor de klanten van de opdrachtgevers. Onderdeel van haar diensten zijn medische - en reishulpverlening en pech – en ongevalshulpverlening.

vraag nu de demo aan

Wil je een demonstratie van het klantportaal? Vul onderstaand formulier in en wij nemen spoedig contact met je op.

Wij willen je wijzen op ons Privacy Reglement. Meer weten? Het Privacy Reglement van Finalist vind je hier.