Gezondheidszorg en ICT

Betere en efficiëntere zorg door slimme omgang met software. We zijn trots dat we iedere dag inspelen op de zorgreis van de patiënten en cliënten van GGD, GGZ, VVT, Ziekenhuizen.

Hoe ICT zorg beter en efficiënter kan maken

Centraliseren van dossiers

Het beheren en consolideren van elektronische medische dossiers op één handige locatie.

Koppelen van systemen

Het integreren van systemen, informatiebronnen en API's in één centrale portal of website.

Innovatie

Digitale geneeskunde te ondersteunen door innovatie met nieuwe apps, smart devices en beheerdersportals.

Ketensamenwerking

Samenwerking tussen artsen, behandelaars en aanbieders mogelijk te maken om zorg te verbeteren.

Cliënt centraal

Integrale zorg en ketensamenwerking bieden een mogelijkheid om de zorgvraag van een cliënt centraal te stellen

Veiligheid

Een veilige data-uitwisseling verhoogt de efficiency en effectiviteit van de zorginstelling.

Data ontsluiten

Goede digitalisering is onmisbaar voor een veilige data-uitwisseling tussen zorginstellingen en partners.

Self Service

Selfservice en hospitality verbetert het zorgproces en de cliënt/patiëntervaring.

Inspiratiebrochure Zorg ontvangen?

Onze gezondheidszorg transformeert nu!

De gezondheidszorg staat midden in de digitale transformatie. Zelfredzame en veeleisende cliënten willen 24/7 contact. Onze zorg verandert onomkeerbaar en het is van levensbelang dat je niet alleen jouw cliënten ontzorgt, maar ook jouw eigen organisatie ontlast. Als je jouw cliëntreizen kunt ondersteunen met de juiste digitale oplossingen, ben je klaar voor de toekomst. Op de kansen die ontstaan kan je met moderne, open en flexibele technologie inspelen. Versterk jouw zorgorganisatie daarom met een totaalpartner die jouw IT van onder naar boven beheerst en zich richt op dé cruciale afstemming tussen IT-oplossingen. 

Cliënt centraal

Integrale zorg en ketensamenwerking bieden een mogelijkheid om de zorgvraag van een cliënt centraal te stellen. Die zorgvraag verandert gedurende het leven. Dat vereist dat de professionals hierin meebewegen, zowel inhoudelijk als organisatorisch. Het opzetten en onderhouden van succesvolle ketensamenwerking met vaak een veelheid aan ketenpartners is dan van wezenlijk belang om de cliënt optimaal van dienst te kunnen zijn. Maar met de vele partijen, belangen, rollen en taken is dat complex.

Veilige data-uitwisseling

Een veilige data-uitwisseling verhoogt de efficiency en effectiviteit van de zorginstelling. Om een veilige uitwisseling te waarborgen, is het gebruik van webapplicaties en open technieken die voldoen aan alle geldende veiligheidsnormen en protocollen, zoals ISO, NEN-certificering en HL7 raadzaam. Hierdoor bent u altijd verzekerd van de beste en meest veilige data- en informatie-uitwisseling. Grote focus is nodig voor het structureren, integreren en samenvoegen van informatie en het toegankelijk, inzichtelijk en interpreteerbaar maken.

Informatie ontsluiten

Goede digitalisering is onmisbaar voor een veilige data-uitwisseling tussen zorginstellingen en partners. Met behulp van open technieken helpen wij ziekenhuizen, zorginstellingen en andere klanten bij het uitwisselen van data en informatie. Zowel onderling als bij de informatie-uitwisseling met andere zorgverleners, laboratoria en verzekeraars.

Met de juiste visie, oplossingen en daadkracht kunnen organisaties voorop lopen in digitale transformatie. We gaan graag met u in gesprek om inzichten te delen en van elkaar te leren. Het maken van een gezamenlijke business case en een digitale roadmap om uw zorgorganisatie helpt u met uw visie op het digitaal innoveren van uw organisatie. ​

Wat onze klanten zeggen

  • Frankvan Wessels

    Delta Lloyd
    Delta Lloyd Groep heeft ingezet op verder digitalisering. De focus ligt daarbij op het voldoen aan digitale klantbehoefte, het realiseren van digitale groeipaden en het verlagen van de ketenkosten. Deze digitale interactie verloopt voor klanten via alle digitale kanalen, zoals de website, de mijn omgeving, en apps.
  • Hugovan Els

    Eurocross
    Finalist heeft onze visie, onze werkwijze en hoe wij met onze klanten en opdrachtgevers omgaan, uitstekend begrepen en een mooie oplossing neergezet. ‘Mijn Eurocross’ wordt zeer positief ontvangen door onze opdrachtgevers. Zoiets bereik je niet zomaar: dit vraagt om veilige en stabiele technologie, goed denkwerk over de oplossing en een hechte samenwerking tussen Eurocross, onze opdrachtgevers en Finalist.

of bel ons:
088 217 0800