Behavioural targeting, wat is het? En wat is de meerwaarde? In dit webinar gaan we in op de mogelijkheden van behavioural targeting bij websites. In het bijzonder van websites in het onderwijs.
Behavioural targeting helpt om bezoekers van de website een meer relevante ervaring te geven, maar ook om de redactie inzicht te geven in het gedrag van die bezoekers. Dat inzicht helpt om de website te optimaliseren en zo de waarde van de website te vergroten. Een hogere conversie leidt bijvoorbeeld tot meer bezoekers aan open dagen en meer aanmeldingen bij de onderwijsinstelling. Maar wat zijn de mogelijkheden en hoe pak je dat aan?
Programma
In dit webinar zal Ivor Boers, Principal developer Hippo solutions bij Finalist, de volgende items bespreken:
- Toelichting en uitleg van behavioural targeting
- Verandering van denkwijze voor redacteuren en marketeers
- Live demo van behavioural targeting in een modern multichannel CMS
- Do & Dont's
Data & Tijden
Donderdag 30 maart 2017 15.00 uur - 15.30
Vrijdag 31 maart 2017 10.00 uur - 10.30 uur
Voor wie?
Het webinar is gericht op mensen die werkzaam zijn in het onderwijs, denk hierbij aan Redacteuren, MarCom Managers, Informatie Analisten en ICT managers die geinspireerd willen worden.