Campagnes: doelgroepen bereiken, betrekken en beïnvloeden
Introductie
Met een online marketingcampagne maak je gebruik van strategieën die jouw producten, diensten of merk promoot. Het doel is om jouw doelgroep te bereiken, te betrekken en te beïnvloeden.
Vind je dit interessant? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend kennismaking- en intakegesprek of lees hieronder verder.
Waarom een campagne?
Wanneer je jouw doelgroep wilt bereiken, betrekken en beïnvloeden om bepaalde doelen te realiseren is het inzetten van een marketingcampagne website vaak een succesvol middel. Dit succes wordt gemeten aan de hand van specifieke KPI's die we relateren aan jouw campagnedoelen. Bijvoorbeeld het vergroten van jouw merkbekendheid, om potentiële studenten of leads te genereren, om de verkoop van jouw producten of diensten te stimuleren of om sociale betrokkenheid bevorderen.
Waarom Finalist?
Wanneer je kiest voor Finalist als partner voor het ontwerpen en ontwikkelen van een campagnewebsite kies je voor bewezen expertise in webdesign en -ontwikkeling. Naast onze technologische bekwaamheid zijn onze creatieve benadering van design, schaalbaarheid en flexibiliteit van onze oplossingen en betrouwbare ondersteuning en onderhoud na de lancering redenen om met Finalist aan tafel te gaan voor het opstellen en operationaliseren van een succesvolle campagne.
Finalist hanteert een gestructureerd proces bij het ontwerpen en ontwikkelen van marketingcampagne's. De aanpak begint met een behoefteanalyse, waarbij de doelgroep, boodschap van de campagne en gewenste functionaliteiten worden geïdentificeerd. Op basis hiervan wordt een strategie en plan opgesteld waarna het creatieve ontwerpproces start. In dit proces, waarin wireframes en visuele elementen worden ontwikkeld, werken we iteratief naar een resultaat toe die jou verder helpt.