Portaal

Medewerkers, klanten en partners hebben behoefte aan één online omgeving waarin ze relevante en persoonlijke informatie zien afgestemd op hun context en device. Met een moderne portaal oplossing ben je in staat medewerkers effectiever en prettiger te laten werken, klanten selfservice aan te bieden en jouw dienstverlening te verbeteren. 

Wanneer een portaal?
Informatie en kennisvastlegging vindt plaats in meerdere systemen. Hoe meer systemen gebruikers moeten raadplegen, hoe inefficienter ze werken. Op één centrale plek toegang tot informatie is van grote waarde. Hoe groter het belang is om informatie en functies binnen één context of dashboard te tonen, des te interessanter de businesscase van een portaaloplossing. Dit geldt zowel voor medewerkers en klanten als samenwerkingspartners. 

Succesfactoren implementatie portaal

  • Start met bundeling van informatiestromen die meeste waarde toevoegen
  • ​Bepaal jouw doelarchitectuur voor informatieontsluiting in brede context
  • Gebruik user centered design voor een optimale gebruikersbeleving van jouw portaal
  • Gebruik een oplossing op basis van open standaarden zodat ontsluiting eenvoudig is

Waarom Finalist?

  • Dé portaalspecialist met meer dan 100 hoogopgeleide ontwikkelaars in NL
  • ​Combineert business kennis met software kennis
  • User Central Design principes en professionele Scrumteams garanderen acceptatie en resultaat
  • Met 4 locaties in Nederland altijd dichtbij en overal op tijd!