Software onderhoud & beheer

Gegarandeerde kwaliteit en continuïteit van maatwerk software voor professioneel onderhoud en beheer van jouw applicaties.

Jouw applicatie is net in gebruik genomen. Jouw gebruikers hebben vragen of constateren onvolkomenheden. Ook voortschrijdend inzicht kan vragen om kleine aanpassingen en verbeteringen in de tijd. De dienst 'software beheer en onderhoud' verlengt de levensduur van jouw applicatie, dankzij professioneel beheer in de vorm van technisch applicatie-, probleem-, incident- en wijzigingsbeheer én een proactief serviceteam.

Bij software beheer en onderhoud stemmen we een heldere Service Level Agreement (SLA) af. Daarnaast kan je een beheerbudget afnemen voor het preventief en adaptief onderhoud. Met onze standaard gegarandeerde responstijden ben je verzekerd van een snelle reactie bij calamiteiten. Naast onderhoud en beheer verzorgen wij trainingen voor gebruikers of inwerkprogramma’s voor uw nieuwe collega’s.

Specificaties

  • Duidelijke intake- en auditprocedure voor applicaties van derden;
  • Nederlandstalige specialisten- en een serviceteam op één van onze locaties in Nederland;
  • ISO gecertificeerde serviceorganisatie;
  • Keuze uit meerdere SLA’s;
  • Direct toegang tot specialisten met kennis van jouw applicatie;
  • Borging van code, documentatie en data;
  • Periodiek doorvoeren technische upgrades en patches;
  • Telefonisch bereikbare helpdesk en online servicesysteem;
  • Gegarandeerde oplostijden;
  • Inzage in geplande en uitgevoerde activiteiten.

Kosten

De maandelijkse kosten voor software beheer en onderhoud worden geschat op basis van het functioneel ontwerp of een intake door experts van Finalist. Duidelijk gespecificeerde SLA met vast kostenpatroon en op maat vastgesteld onderhoudsbudget.

kennismaken?

Wil je een meer weten over software beheer en onderhoud? Vul onderstaand formulier in en wij nemen spoedig contact met je op.

Wij willen je wijzen op ons Privacy Reglement. Meer weten? Het Privacy Reglement van Finalist vind je hier.