Cliëntportaal VVT

Het digitale cliëntportaal voor Verpleeg, Verzorging en Thuiszorg (VVT) is een beveiligde online omgeving die contact met familie en verwanten faciliteert en inzicht geeft in cliënt gerelateerde zorginformatie. Door onze ruime ervaring met cliëntportalen voor de VVT-sector werken we in 7 dagen naar livegang.

Kenmerken en voordelen Cliëntportaal VVT

Korte time to market

Doordat we de oplossing regelmatig in hebben kunnen zetten, hebben we de time to market aanzienlijk kunnen verkorten.

Integratie met andere systemen

Het cliënportaal is eenvoudig te koppelen met andere systemen die meerwaarde toevoegen.

Veilig en robuust

Het platform is zeer robuust en opslag gebeurt veilig.

Waar voor je geld

Doordat een groot gedeelte van de componenten van deze oplossing herbruikt wordt, kunnen we de kosten beperken.

Relevant en persoonlijk

Het moderne cliëntportaal is op de rol van de gebruiker toegesneden en biedt de functionaliteit en context die voor het gebruik nodig is.

Ongekende mogelijkheden

Finalist werkt met 100 specialisten op het gebied van IT. Onze specialisten zorgen ervoor dat uw cliëntportaal een uniek design hebben, gebruiksvriendelijk zijn én deze goed gebruikt gaan worden.

Cliëntportaal VVT zelf zien?

Cliëntportaal faciliteert optimaal contact met familie tijdens Corona-crisis

Cliënten woonachtig in verpleeg- of verzorgingstehuizen hebben veel last van de maatregelen rondom het corona-virus. Concreet betekent dit met name dat familie niet meer op bezoek mag komen bij zijn of haar naaste. Cliënten mogen het appartement en/of afdeling niet meer verlaten. Het inzetten van digitale communicatie (beeldbellen etc.) middels het cliëntportaal helpt het contact tussen cliënt en familie optimaal te faciliteren. 

Waarom een cliëntportaal?

Een cliëntportaal maakt het verwanten, zorgverleners en cliënten makkelijk om snel en direct met elkaar te communiceren. Met een cliëntportaal krijgen cliënten en hun verwanten zelf de regie over het eigen dossier. Hierdoor kunnen zij direct online een afspraak te maken met een arts of contact opnemen met een specialist. Andersom kunnen artsen en specialisten direct antwoord geven op inhoudelijke vragen van cliënten.

Informatie ontsluiten

Bepaalde processen, zoals het bestellen van herhaalrecepten en medicijnen, lenen zich uitstekend voor een online afhandeling via een cliëntportaal. Wij denken graag met je mee over deze en andere mogelijkheden, net als de inrichting en implementatie ervan. Centraal staat daarin het ontsluiten van cliënt- en patiëntgegevens vanuit diverse medische bronnen, zoals EPD’s en ECD’s. 

Wil je het online contact tussen cliënten, verwanten (familie) en behandelaars verbeteren? Of wil je eens verder praten over specifieke mogelijkheden van het cliëntportaal VVT? Neem gerust contact met ons op.

Wat zeggen onze klanten

  • Frankvan Wessels

    Delta Lloyd
    Delta Lloyd Groep heeft ingezet op verder digitalisering. De focus ligt daarbij op het voldoen aan digitale klantbehoefte, het realiseren van digitale groeipaden en het verlagen van de ketenkosten. Deze digitale interactie verloopt voor klanten via alle digitale kanalen, zoals de website, de mijn omgeving, en apps.
  • Hugovan Els

    Eurocross
    Finalist heeft onze visie, onze werkwijze en hoe wij met onze klanten en opdrachtgevers omgaan, uitstekend begrepen en een mooie oplossing neergezet. ‘Mijn Eurocross’ wordt zeer positief ontvangen door onze opdrachtgevers. Zoiets bereik je niet zomaar: dit vraagt om veilige en stabiele technologie, goed denkwerk over de oplossing en een hechte samenwerking tussen Eurocross, onze opdrachtgevers en Finalist.

of bel ons:
088 217 0800