
Familieportaal
Kenmerken en voordelen Familieportaal
Vraag hier de demo aan
Familieportaal faciliteert optimaal contact met familie tijdens Corona-crisis
Cliënten woonachtig in verpleeg- of verzorgingstehuizen hebben veel last van de maatregelen rondom het corona-virus. Concreet betekent dit met name dat familie niet meer op bezoek mag komen bij zijn of haar naaste. Cliënten mogen het appartement en/of afdeling niet meer verlaten. Het inzetten van moderne digitale communicatie (beeldbellen etc.) op een gebruikersvriendelijke manier middels het Familieportaal helpt het contact tussen cliënt en familie optimaal te faciliteren.
Waarom een familieportaal?
Een familieportaal maakt het verwanten, zorgverleners en cliënten makkelijk om snel en direct met elkaar te communiceren. Met een familieportaal krijgen cliënten en hun verwanten zelf de regie over de communicatie van de meest belangrijke middelen van nu.
Wil je het online contact tussen cliënten en verwanten (familie) direct verbeteren? Of wil je eens verder praten over specifieke mogelijkheden van het cliëntportaal VVT? Neem gerust contact met ons op, vraag de demo aan of vraag de digitale offerte op.
Deze organisaties gingen je voor
-
Cliëntenportaal Jouw Internet Portaal van 's Heeren Loo
Cliëntenportaal
-
Mijn Eurocross voor snel inzicht en actuele informatie
Cliëntenportaal
-
Digitaal handboek voor Surplus Zorggroep
Digitaal kwaliteitshandboek
-
Social zorg intranet met kwaliteits- omgeving
Kwaliteitshandboek, medewerkersportaal
-
Corporate zorg website van Dianet
Corporate zorgwebsite
Wat zeggen onze klanten
GertKoelewijn
NictizSinds 2005 werken we samen met Finalist aan zorgcapaciteit voor inzicht van de inzetbare ziekenhuisbedden. Met de recente uitbreiding dit systeem hebben we een instrument neergezet dat in 2020 onmisbaar is in het bestrijden van COVID-19. Ik heb Finalist leren kennen als een prettige technische partner met hart voor zowel software ontwikkeling als voor de zorg. Ze zijn flexibel, transparant en verstaan hun vak goed.MaartenFischer
Nederlandse Vereniging van ZiekenhuizenAls ik mij bedenk hoe de samenwerking met Finalist verloopt dan kan ik daar eenvoudig op antwoorden: transparantie, gewoon doen wat afgesproken is en geen zorgen voor mij als klant.
of bel ons:
088 217 0800