Familieportaal

Het digitale Familieportaal voor Verpleeg, Verzorging en Thuiszorg (VVT) is een beveiligde online omgeving voor contact met familie en verwanten: beeldbellen, berichten, foto's, video's etc. Familieportaal is binnen zeer korte tijd beschikbaar voor cliënten en nu tijdelijk tegen een scherp maandtarief.

Kenmerken en voordelen Familieportaal

Binnen 2 weken live

Doordat we de oplossing regelmatig in hebben kunnen zetten, hebben we de time to market kunnen verkorten naar 2 weken.

Zeer uitgebreide functionaliteiten

Beeldbellen, uploaden en delen van foto’s en zelfgemaakte video’s, dashboard overzicht, berichten, contacten, levensboek, forum, agenda etc.

Veilig en privacybestendig

Familieportaal is een robuuste beveiligde online omgeving die privacy waarborgt.

Relevant en persoonlijk

Het moderne familieportaal is op de rol van de gebruiker toegesneden en biedt de functionaliteit en context die voor het gebruik nodig is.

Onbeperkt gebruik per zorglocatie

Heel veel functionaliteit voor een onbeperkt gebruik per zorglocatie nu tijdelijk tegen een scherp maandtarief.

Ongekende mogelijkheden

Finalist werkt met 100 specialisten op het gebied van IT. Onze specialisten zorgen ervoor dat uw cliëntportaal een uniek design hebben, gebruiksvriendelijk zijn én deze goed gebruikt gaan worden.

Vraag hier de demo aan

Familieportaal faciliteert optimaal contact met familie tijdens Corona-crisis

Cliënten woonachtig in verpleeg- of verzorgingstehuizen hebben veel last van de maatregelen rondom het corona-virus. Concreet betekent dit met name dat familie niet meer op bezoek mag komen bij zijn of haar naaste. Cliënten mogen het appartement en/of afdeling niet meer verlaten. Het inzetten van moderne digitale communicatie (beeldbellen etc.) op een gebruikersvriendelijke manier middels het Familieportaal helpt het contact tussen cliënt en familie optimaal te faciliteren. 

Waarom een familieportaal?

Een familieportaal maakt het verwanten, zorgverleners en cliënten makkelijk om snel en direct met elkaar te communiceren. Met een familieportaal krijgen cliënten en hun verwanten zelf de regie over de communicatie van de meest belangrijke middelen van nu.

Wil je het online contact tussen cliënten en verwanten (familie) direct verbeteren? Of wil je eens verder praten over specifieke mogelijkheden van het cliëntportaal VVT? Neem gerust contact met ons op, vraag de demo aan of vraag de digitale offerte op.

Wat zeggen onze klanten

  • Frankvan Wessels

    Delta Lloyd
    Delta Lloyd Groep heeft ingezet op verder digitalisering. De focus ligt daarbij op het voldoen aan digitale klantbehoefte, het realiseren van digitale groeipaden en het verlagen van de ketenkosten. Deze digitale interactie verloopt voor klanten via alle digitale kanalen, zoals de website, de mijn omgeving, en apps.
  • Hugovan Els

    Eurocross
    Finalist heeft onze visie, onze werkwijze en hoe wij met onze klanten en opdrachtgevers omgaan, uitstekend begrepen en een mooie oplossing neergezet. ‘Mijn Eurocross’ wordt zeer positief ontvangen door onze opdrachtgevers. Zoiets bereik je niet zomaar: dit vraagt om veilige en stabiele technologie, goed denkwerk over de oplossing en een hechte samenwerking tussen Eurocross, onze opdrachtgevers en Finalist.

of bel ons:
088 217 0800