Portaal

Medewerkers, klanten en partners hebben behoefte aan één online omgeving waarin ze relevante en persoonlijke informatie zien afgestemd op hun context en device. Met een moderne portaal oplossing bent u in staat medewerkers effectiever en prettiger te laten werken, klanten selfservice aan te bieden en uw dienstverlening te verbeteren. 

Wanneer een portaal?

Informatie en kennisvastlegging vindt plaats in meerdere systemen. Hoe meer systemen gebruikers moeten raadplegen, hoe inefficienter ze werken. Op één centrale plek toegang tot informatie is van grote waarde. Hoe groter het belang is om informatie en functies binnen één context of dashboard te tonen, des te interessanter de businesscase van een portaaloplossing. Dit geldt zowel voor medewerkers en klanten als samenwerkingspartners. 

Succesfactoren implementatie portaal

  • Start met bundeling van informatiestromen die meeste waarde toevoegen
  • Bepaal uw doelarchitectuur voor informatieontsluiting in brede context
  • Gebruik user centered design voor een optimale gebruikersbeleving van uw portaal
  • Gebruik een oplossing op basis van open standaarden zodat ontsluiting eenvoudig is

Waarom Finalist?

  • Dé portaalspecialist met meer dan 100 hoogopgeleide ontwikkelaars in NL
  • Combineert business kennis met software kennis
  • User Central Design principes en professionele Scrumteams garanderen acceptatie en resultaat
  • Met 4 locaties in Nederland altijd dichtbij en overal op tijd!

Cases: portaal

  • Jaarbeurs

    Serviceportaal voor alle klanten Jaarbeurs Utrecht

    Om alle zaken rond beursvoorbereidingen te regelen, moest de klant minimaal drie keer inloggen. Jaarbeurs wilde de beursvoorbereidingen voor klanten vergemakkelijken door middel van een Serviceportaal, waarin de vijf systemen worden gekoppeld.
  • 'sHeerenLoo

    Medewerkers- portaal voor 12.000 medewerkers 's Heeren Loo

    ’s Heeren Loo Zorggroep helpt mensen met een verstandelijke beperking hun leven in te vullen zoals zij dat zelf willen. ‘s Heeren Loo streeft naar gebruiksgemak van bestaande applicaties en de integratie met verschillende applicaties voor haar medewerkers. In het kader daarvan wilde zij haar medewerkers een digitale omgeving bieden, die de werkprocessen ondersteunt. Digitaal samenwerken stond centraal en informatie moest eenvoudig gevonden kunnen worden.
  • 'sHeerenLoo

    Cliëntenportaal Jouw Internet Portaal van 's Heeren Loo

    ’s Heeren Loo Zorggroep helpt mensen met een verstandelijke beperking hun leven in te vullen zoals zij dat zelf willen. ‘s Heeren Loo had de wens om mensen met een verstandelijke beperking gebruik te kunnen laten maken van internettoepassingen in een veilige omgeving, aangepast aan het kunnen van haar cliënten.

Perfect zicht op alle informatiestromen?

Finalist helpt organisaties met de uitwerking van de doelarchitectuur en het in kaart brengen van informatiestromen. Daarbij analyseren we of uw bestaande applicaties eenvoudig te ontsluiten zijn. Wij demonstreren u graag onze aanpak en hoe andere organisaties u voor gingen.

Kennismaken?