Corporate zorgwebsite

Wat is het visitekaartje van uw zorgbedrijf? Uit onderzoek is gebleken dat dat naast uw bestaande klanten ook de website is. Tegenwoordig zijn mensen veel op het internet aan het zoeken naar het juiste zorgbedrijf voor dat bij hen past, daarom is een goede corporate zorgwebsite erg belangrijk. U kan uw cliënt- en patiënttevredenheid aanzienlijk verhogen door deze gericht te bedienen.

Wanneer een zorgwebsite?

Een goede website is een extra communicatiemiddel naast alle offline middelen. Daarnaast zijn de kosten relatief laag als het wordt afgezet tegen traditionele kanalen als folders, radio- en televisiereclame. Ook zijn de resultaten van een website meetbaar. Statistieken kunnen u precies vertellen hoeveel bezoekers er op uw website zijn geweest en welke pagina's ze hebben bekeken.

Succesfactoren

  • Bepaal vooraf doelstellingen voor online resultaat
  • Start klein met focus op de belangrijkste wensen
  • Gebruik User Centered Design voor een optimale gebruikersbeleving
  • Gebruik open standaarden voor flexibiliteit

Waarom Finalist?

  • Veel ervaring en kennis in de zorg
  • Websitespecialist met veel implementaties in Nederland
  • User Central Design principes en professionele Scrumteams garanderen acceptatie en resultaat
  • Met 4 locaties in Nederland altijd dichtbij en overal op tijd!

Skype demo

Finalist heeft speciaal voor zorginstellingen een demo klaarstaan. Middels een videoverbinding via Skype of Google Hangout laten onze specialisten u in een half uur alle aspecten van een corporate zorgwebsite zien. Vragen worden direct beantwoord zodat u invulling kunt geven aan de uitdagingen voor uw zorgorganisatie.

Uw zorgwebsite strategie?

Een corporate zorgwebsite is niet meer weg te denken onder zorginstellingen. Zonder een uitgedachte zorgwebsite strategie waarbij doelgroepen en informatiestromen kraakhelder zijn, geen succes. Finalist helpt zorgorganisaties met strategie en implementatie van een corporate zorgwebsite. In een vrijblijvend adviesgesprek helpen we u graag.

Cases corporate zorgwebsites

  • Brocacef

    Corporate zorg website en geïntegreerd portaal

    Brocacef is een groep van ondernemingen die medicijnen, hulpmiddelen en diensten aan de zorgsector en consumenten levert. Finalist heeft in nauwe samenwerking met Brocacef een volledig nieuwe website en een klantenportaal gerealiseerd.
  • Rijnstate

    Online arbeidsmarkt- communicatie met koppelvlakken

    De vorige werken-bij website van Rijnstate was niet goed vindbaar, straalde niet genoeg energie uit en had onvoldoende mogelijkheden om de employer brand uit te dragen. Aan Finalist is gevraagd om de online identiteit te ontwikkelen en de recruitment website te realiseren.
  • 'sHeerenLoo

    Corporate Zorg Website voor 's Heeren Loo

    ’s Heerenloo Zorggroep is een van de grootste zorginstellingen van Nederland voor mensen met een verstandelijke beperking. Haar corporate website was verouderd en in haar nieuwe internetstrategie moest portal-technologie een prominente plaats krijgen. Een projectteam van Finalist heeft een nieuwe website gebouwd, inclusief een locatievinder door gebruik te maken van Liferay Portal.
  • Dianet

    Corporate zorg website van Dianet

    De vorige website was sterk verouderd en totaal niet meer van deze tijd: heel statisch en een verouderd CMS om mee te werken. De nieuwe website moet een completer beeld van de zorgverlening, samenwerkingsmogelijkgeden en de organisatie geven.

Kennismaken?