Referenties

Finalist verbindt mensen en organisaties, mensen binnen organisaties en organisaties met belangengroepen. Onze referenten vertellen over onze samenwerking en het uitgebreide projecten portfolio geeft concreet inzicht in het bereikte resultaat.

Referenten

  • Gert Koelewijn

    "In korte tijd is het online platform waar inmiddels meer dan 35 ziekenhuizen bij zijn aangesloten tot stand gekomen. Ik ben erg tevreden over de inzet van Finalist om het Acuut Zorgportaal te realiseren."

    Gert
    Koelewijn
    Nictiz
  • "Samen met Finalist jaar in jaar uit innoveren voor de beste klantbeleving. Finalist heeft voor Spotta het Self Service portaal gerealiseerd waarmee klanten de volledige controle in het versturen van huis-aan-huis folders hebben."

    Richard
    van der Bilt
    Spotta
  • TabithaMinten

    "Snel schakelen, open communicatie, betrokken partnerschap en een goede dosis humor. Daarom werk ik graag samen met Finalist"

    Tabitha
    Minten
    Universiteit Utrecht

Projecten

  • Universiteit Utrecht

    Een OCP voor verschillende doelgroepen

    Met een slimme herbruik van componenten, heeft Universiteit Utrecht nu een multisite op Drupal. In een half jaar tijd zijn twee websites ontwikkeld, die de Universiteit Utrecht helpen zich extern te profileren.

  • Universiteit Maastricht

    Corporate website van Universiteit Maastricht

    De website van de UM was aan vernieuwing toe. Studenten, medewerkers en externen gaven aan dat ze de informatie die ze zochten niet konden vinden vanwege de ondoorzichtige menu-indeling en de niet-adequaat-werkende zoekmachine.

  • 'sHeerenLoo

    Het Jouw Internet Portaal van 's Heeren Loo

    ’s Heeren Loo Zorggroep helpt mensen met een verstandelijke beperking hun leven in te vullen zoals zij dat zelf willen. ‘s Heeren Loo had de wens om mensen met een verstandelijke beperking gebruik te kunnen laten maken van internettoepassingen in een veilige omgeving, aangepast aan het kunnen van haar cliënten.

  • Jaarbeurs

    Een serviceportaal voor Jaarbeurs

    Om alle zaken rond beursvoorbereidingen te regelen, moest de klant minimaal drie keer inloggen. Jaarbeurs wilde de beursvoorbereidingen voor klanten vergemakkelijken door middel van een Serviceportaal, waarin de vijf systemen worden gekoppeld.

  • 'sHeerenLoo

    Medewerkersportaal van 's Heeren Loo

    ’s Heeren Loo Zorggroep helpt mensen met een verstandelijke beperking hun leven in te vullen zoals zij dat zelf willen. ‘s Heeren Loo streeft naar gebruiksgemak van bestaande applicaties en de integratie met verschillende applicaties voor haar medewerkers. In het kader daarvan wilde zij haar medewerkers een digitale omgeving bieden, die de werkprocessen ondersteunt. Digitaal samenwerken stond centraal en informatie moest eenvoudig gevonden kunnen worden.