Corporate website van 's Heeren Loo

'sHeerenLoo

Opdrachtgever: ’s Heeren Loo
’s Heeren Loo Zorggroep helpt mensen met een verstandelijke beperking hun leven in te vullen zoals zij dat zelf willen. Zij doen dit in heel Nederland met hulp die varieert van lichte ondersteuning aan huis tot intensieve 24-uurs opvang op woonlocaties. Zij zijn daarin van bijzondere professionele en persoonlijke waarde. De missie van ’s Heeren Loo is: Mensen met een verstandelijke beperking tot hun recht laten komen.

Vraag
’s Heerenloo Zorggroep is een van de grootste zorginstellingen van Nederland voor mensen met een verstandelijke beperking. Haar corporate website was verouderd en in haar nieuwe internetstrategie moest portal-technologie een prominente plaats krijgen.

Oplossing
Een projectteam van Finalist heeft een nieuwe website gebouwd, inclusief een locatievinder door gebruik te maken van Liferay Portal.

Samenwerking
Daniel van de Wetering, Manager Online Media Strategies ’s Heerenloo Zorggroep, geeft het volgende aan: ‘Finalist heeft ons echt op weg geholpen in de vertaling van een veeldheid aan uitgeschreven eisen en wensen op papier naar een concreet stappenplan richting implementatie van Liferay Portal en de ontwikkeling van onze nieuwe website. De gekozen Scrum-ontwikkelmethodiek was nieuw voor onze organisatie, maar sluit naadloos aan bij de resultaatgerichte drive van het projectteam. Wij ervaren de medewerkers van Finalist als zeer kundig en klantgericht, waarbij het voortdurend meedenken in het belang van de klant positief opvalt’.

Resultaat
De corporate website heeft een nieuwe look en feel die sterker aansluit bij de doelgroep. Het is een gebruiksvriendelijke en toegankelijke website geworden waarin bezoekers makkelijk kunnen navigeren. ’s Heeren Loo wilde 'waar voor haar geld' en snel resultaat kunnen tonen, ook intern. Door de Scrum-methode toe te passen heeft Finalist aan deze wensen kunnen voldoen en is de website succesvol gerealiseerd.

www.sheerenloo.nl