Innovatieve website en geïntegreerd portaal

Brocacef

Opdrachtgever: Brocacef

Brocacef Groep is een groep van ondernemingen, werkzaam op het gebied van de gezonheidszorg. Zij zijn onder andere actief met de innovatieve farmaceutische groothandel Brocacef en de toonaangevende apotheekketen BENU Apotheek. Klanten van de Brocacef Groep zijn apotheker, apotheekhoudende huisartsen, zieken- en verpleeghuizen, leveranciers, zorgverzekeraars en consumenten.

Vraag

Brocacef wil met een nieuwe website en een klantenportaal consumenten en detailhandel gemakkelijker kunnen bedienen. Onderdeel van de opdracht is een deel van het primaire proces van Brocacef middels de website en het portaal te innoveren en te automatiseren.

Oplossing

Voor de nieuwe website is een state-of-the-art ontwerp en techniek gekozen. Deze ondersteunen de bezoeker optimaal. Door zijn/haar domein te kiezen wordt de relevante content dynamisch opgehaald en op aansprekende wijze gepresenteerd. Hierdoor wint Brocacef aan digitale overtuigingskracht en flexibiliteit. Finalist heeft de website gerealiseerd met Hippo CMS.

In het portaal hebben we gekozen voor het aanbieden van een centraal loket voor aangesloten apothekers. Met nieuws, een helpdesk, een tool voor advies over vervangende medicijnen, inzicht in facturatie en een bestelsysteem wordt de doelgroep op maat bediend. Dankzij een flexibele opzet kunnen nieuwe diensten eenvoudig worden geïntegreerd. Klaar voor de toekomst!  Het portaal is gerealiseerd door gebruik te maken van Liferay portal technologie.

Samenwerking

Er is nauw samengewerkt tussen Brocacef en Finalist. Middels de Agile projectmethodiek Scrum zijn de website en het portaal in korte tijd gecreëerd. 

Resultaat

www.brocacef.nl/site