De relatie tussen klanten en bedrijven verbeteren?

Op sales- en marketingafdelingen draait het om het resultaat. Maar op websites en serviceportalen gaat om de klantbeleving. Door gebruik te maken van de nieuwste technologieën, zoals realtime gedragsanalyses, krijgt u meer inzicht in het gedrag van uw klanten en kunt u beter inspelen op de klantervaring.

De digitale klantbeleving is belangrijker dan ooit. Bedrijven kunnen zich online steeds minder goed onderscheiden op prijs en kwaliteit en moeten het daarom steeds meer hebben van een opvallende digitale ervaring. Met behulp van data-analyses of realtime gedragsanalyses op een website krijgt u meer inzicht in het gedrag van uw klanten. Finalist heeft veel ervaring met data-analyses en realtime gedragsanalyses op websites en serviceportalen en helpt u graag verder bij het optimaliseren van de digitale klantervaring.

Wilt u klanten en bedrijven dichter bij elkaar brengen? Of bent u benieuwd welke ICT-oplossingen er voor uw organisatie zijn? Neem gerust contact met ons op.

Gerelateerde projecten

  • Spotta

    Self Service Portaal voor Spotta

    De wens van Netwerk VSP was met name om klanten beter te kunnen bedienen. Finalist heeft voor Netwerk VSP het Self Service portaal gerealiseerd. Hiermee hebben klanten de controle in het versturen van huis-aan-huis folders naar geselecteerde gebieden en doelgroepen.
  • Wikiwijs

    Onderwijs Communicatie Platform met grootste aanbod leermiddelen van NL

    Minister Plasterk lanceerde in de vorige kabinetsperiode zijn toekomstvisie op het onderwijs. Met "Wikiwijs" zullen leraren in de toekomst hun eigen lesmateriaal online ontwikkelen en delen met andere scholen.
  • Jaarbeurs

    Serviceportaal voor alle klanten Jaarbeurs Utrecht

    Om alle zaken rond beursvoorbereidingen te regelen, moest de klant minimaal drie keer inloggen. Jaarbeurs wilde de beursvoorbereidingen voor klanten vergemakkelijken door middel van een Serviceportaal, waarin de vijf systemen worden gekoppeld.

Meer informatie?

Wilt u eens verder praten over serviceportalen of klantbeleving? Of bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Vul onderstaand formulier in en wij nemen spoedig contact met u op.