Website beheer: verzekerde kwaliteit en doorlopende ondersteuning
Een proactief serviceteam
Wanneer jouw website of applicatie net in gebruik is genomen kan het zijn dat de gebruikers vragen hebben of onvolkomenheden constateren. Ook voortschrijdend inzicht kan vragen om kleine aanpassingen en verbeteringen in de tijd.
Verleng de levensduur van jouw product via professioneel beheer in de vorm van technisch applicatie-, probleem-, incident- en wijzigingsbeheer én een proactief serviceteam.
Waarborgt de veiligheid
Website beheer is van belang voor het succesvol functioneren van online platforms en softwaretoepassingen. Dit proces waarborgt de veiligheid door regelmatige updates en patches, optimaliseert prestaties voor een betere gebruikerservaring en zorgt voor compatibiliteit met nieuwe technologieën.
Daarnaast omvat beheer het waarborgen van databack-ups, herstelplannen en schaalbaarheid om te kunnen groeien met de vraag. Door kostenbeheer, analyse en rapportage draagt goed beheer bij aan efficiëntie en het nemen van geïnformeerde beslissingen.
Het handhaven van wettelijke normen en voorschriften maakt ook deel uit van effectief beheer, waardoor een stabiele, veilige en goed presterende online aanwezigheid wordt gewaarborgd en het succes van jouw onderneming wordt bevorderd.
Waarom Finalist?
Bij software beheer en onderhoud stemmen we in overleg een bruikbare en heldere Service Level Agreement (SLA) af. Daarnaast bieden wij jou aan een beheerbudget af te nemen voor het preventief en adaptief onderhoud.
Met deze diensten en onze standaard gegarandeerde responstijden ben je verzekerd van een snelle (re)actie bij calamiteiten. Naast onderhoud en beheer verzorgen wij bovendien trainingen voor gebruikers of inwerkprogramma’s voor jouw nieuwe collega’s.
Interessant? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismaking- en intakegesprek.