Service-level agreement: transparantie, betrouwbaarheid en optimale prestaties
Vastlegging van de verwachtingen
Een Service Level Agreement (SLA) legt de verwachtingen vast tussen ons als dienstverlener en jou als onze klant als het gaat om de kwaliteit van de door ons geleverde diensten. In een SLA worden specifieke parameters, normen en voorwaarden gedefinieerd die wij zullen naleven. Deze kunnen betrekking hebben op verschillende aspecten, zoals de beschikbaarheid, de responstijden bij problemen, de prestatieniveaus, beveiligingsmaatregelen en andere relevante servicegerelateerde criteria.
Wil je meer weten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend kennismaking- en intakegesprek of lees hieronder verder.
Waarom een SLA?
SLA's helpen om duidelijkheid te scheppen en de verwachtingen tussen Finalist en jou te definiëren. Ze dienen als een meetinstrument om de prestaties te volgen en bieden, indien zo wordt afgesproken, bepalingen voor boetes of compensaties als wij de overeengekomen normen niet halen.
Waarom Finalist?
Bij Finalist kies je voor een ongeëvenaarde ervaring in het opstellen en handhaven van SLA's voor al jouw diensten en producten. Onze expertise vertaalt zich naar maatwerk: we leveren SLA's die perfect aansluiten op de unieke behoeften en doelstellingen van jouw organisatie.
Met een focus op betrouwbare prestaties, transparantie, en open communicatie, kun je vertrouwen op een partnerschap dat niet alleen een SLA biedt, maar ook gericht is op het bevorderen van jouw groei en succes. Finalist staat voor flexibiliteit, aanpassingsvermogen en een klantgerichte benadering, waardoor we samen een solide basis leggen voor een langdurige en succesvolle relatie.